Kupovina i isporuka

KUPOVINA I ISPORUKA ROBE

Kupovinu možete da obavljate ukoliko se registrujete (ako to ne učinite na početku, program će Vam automatski tražiti isto pri kupovini). Registracija je besplatna.

Kupovinu mogu da obavljaju fizička i pravna lica.

Željene proizvode možete da poručite:
•    sledeći uputstva u ONLINE PRODAVNICI
•    direktno pozivom na telefone 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057

Kupovina

Plaćanje robe možete da obavite na tri načina: pouzećem (keš), preko računa (avansno po primljenom predračunu) i karticom za plaćanje preko interneta (za ovaj vid plaćanja je ostavljen prostor i čeka se potpuna integracija PAYPAL-a u Srbiji).

U slučaju da postoji sporna stavka oko porudžbine u ONLINE PRODAVNICI (nedostatak pojedinog artikla, nemogućnost slanja, nepotpuna ili nejasna porudžbina ili adresa…), kontaktiraćemo Vas telefonom. U slučaju da je sa porudžbinom sve u redu, dobićete notifikacioni mail koji Vam potvrđuje da smo je primili i da ćete robu dobiti u predviđenom roku (ako plaćate kešom) ili mail sa predračunom u atačmentu na osnovu koga vršite uplatu (u slučaju plaćanja preko računa) i/ili će Vas pozvati naš komercijalista da potvrdi Vašu porudžbinu.

Isporuka

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na željenu adresu. Troškovi dostave će biti istaknuti na Računu/Predračunu. Porudžbine primljene do 14h biće isporučene sutradan, dok će pošiljke poručene posle 14h biti isporučene dan kasnije (važi za slanje paketa unutar Republike Srbije za sve dane osim nedelje i praznike, a takođe slanje paketa nije moguće u subotu, već se prebacuje za ponedeljak). Pošiljka može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.

Privatnost podataka

Privantne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Herba Market je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe. Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke. Pristup vašim podacima je jedino moguć ukoliko se poseduje šifra i lozinka.

Politika zaštite potrošača

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju uz garantni list ukoliko proizvod podleže garanciji. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu mora da sadrži sve bitne elemente (vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, rok za isporuku, rok za izvršene usluge, cenu i dr.) koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:

•    dostava proizvoda koji nisu naručeni.
•    dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posledica loše manipulacije prilikom pakovanja.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju, potrebno je da uz proizvod sa greškom priložite iidentifikacioni broj transakcije koji ste dobili u e-mail-u prilikom naručivanja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu momentalno uplatom na tekući račun kupca.

Registracija Vam omogućava lakše i brže poručivanje robe – ne morate svaki put da ispunjavate formu sa neophodnim podacima za isporuku robe.

Proces registracije je jednostavan:

Kliknite na PRIJAVA/MOJ NALOG u gornjem delu stranice. Upišite tražene podatke.

Kliknite na „REGISTRUJ SE“.

Kada ponovo posetite naše stranice, dovoljno je Prijaviti se, klikom na PRIJAVA/MOJ NALOG  u gornjem delu stranice. Upišete svoj e-mail i lozinku u za to predviđena polja.

Kliknete na „PRIJAVI SE“.

www.herba-market.co.rs je Internet prodavnica frizerske opreme i alata, preparata za negu kose i pribora za depilaciju. Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji prikazana slika i osnovni opis proizvoda. Cene su izražene sa uračunatim porezom na promet (PDV) u dinarima ili u evrima (možete koristiti konvertor). Ovi uslovi regulišu proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mesto.

Kupovinu možete da obavljate ukoliko se registrujete (ako to ne učinite na početku, program će Vam automatski tražiti isto pri kupovini). Registracija je besplatna.

Kupovinu mogu da obavljaju fizička i pravna lica.

Željene proizvode možete da poručite:
•    sledeći uputstva u ONLINE PRODAVNICI
•    direktno pozivom na telefone 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057


Plaćanje robe:

Plaćanje robe možete da obavite na tri načina: pouzećem (keš), preko računa (avansno po primljenom predračunu) i karticom za plaćanje preko interneta (za ovaj vid plaćanja je ostavljen prostor i čeka se potpuna integracija PAYPAL-a u Srbiji).

U slučaju da postoji sporna stavka oko porudžbine u ONLINE PRODAVNICI (nedostatak pojedinog artikla, nemogućnost slanja, nepotpuna ili nejasna porudžbina ili adresa…), kontaktiraćemo Vas telefonom. U slučaju da je sa porudžbinom sve u redu, dobićete notifikacioni mail koji Vam potvrđuje da smo je primili i da ćete robu dobiti u predviđenom roku (ako plaćate kešom) ili mail sa predračunom u atačmentu na osnovu koga vršite uplatu (u slučaju plaćanja preko računa) i/ili će Vas kontaktirati naš komercijalista da potvrdi Vašu porudžbinu.

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na željenu adresu. Troškovi dostave će biti istaknuti na Računu. Porudžbine primljene do 14h biće isporučene sutradan, dok će pošiljke poručene posle 14h biti isporučene dan kasnije (važi za slanje paketa unutar Republike Srbije za sve dane osim nedelje i praznike, a takođe slanje paketa nije moguće u subotu, već se prebacuje za ponedeljak). Pošiljka može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.


Politika zaštite potrošača:

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju uz garantni list ukoliko proizvod podleže garanciji. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu mora da sadrži sve bitne elemente (vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, rok za isporuku, rok za izvršene usluge, cenu i dr.) koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.


Privatnost podataka:

Privantne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Herba Market je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe. Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke. Pristup vašim podacima je jedino moguć ukoliko se poseduje šifra i lozinka.


Reklamacije:

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:
•    dostava proizvoda koji nisu naručeni.
•    dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posledica loše manipulacije prilikom pakovanja.

Da bi se ostvarilo pravo na garanciju, potrebno je da uz proizvod sa greškom priložite iidentifikacioni broj transakcije koji ste dobili u e-mail-u prilikom naručivanja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.


Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu momentalno uplatom na tekući račun kupca.


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.herba-market.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja, a dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: PD HERBA MARKET doo, Savska 16a, 18000 Niš. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom naših vozila ili kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe AKS Ekspress Kurir na sledećoj internet stranici:  http://www.aks-sabac.com/cenovnik.html.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde


Ostali uslovi prodaje
:

Za porudžbinu proizvoda, osobe moraju biti starije od 18 godina. Uslovi prodaje mogu se promeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene porudžbine biće iporučene po uslovima važećim u trenutku potvrđivanja porudžbine.

TAX FREE

Kupovinom robe u našim maloprodajnim objektima, strani državljani ostvaruju pravu na refundaciju poreza.


PRAVNE ODREDBE

Korišćenje stranice www.herba-market.co.rs:

Korišćenjem usluga naše ONLINE PRODAVNICE, Vi prihvatate uslove korišćenja. Ako niste saglasni sa uslovima korišćenja, nemojte koristiti ovu stranicu. Ova web stranica sadrži transparentne informacije o proizvodima i uslugama koje nudi preduzeće Herba Market d.o.o., 18240 Gadžin Han, Republika Srbija, te služi kao elektronsko prodajno mesto ONLINE PRODAVNICA. Herba Market d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija sa ove stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namene.

Autorska prava:

Autorska prava su u celosti zadržana. Celokupan sadržaj i formati na stranici www.herba-market.co.rs su vlasništvo preduzeća Herba Market d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na našoj stranici, ukoliko nije u lične svrhe, ne sme se, bez našeg dopuštenja, koristiti niti dalje ustupati trećim licima.

Kontakt:
Naziv firme: PD Herba Market d.o.o.
Adresa sedišta: 18240 Gadžin Han
PIB: 100707306
Mat. broj: 07388365
Šif. del.: 4690
Telefon/Fax: 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057
E-mail: herba@open.telekom.rs i onlineshop@herba-market.co.rs