KUPOVINA I ISPORUKA ROBE

Kupovina:

Kupovinu mogu da obavljaju fizička i pravna lica.

Željene proizvode možete da poručite:
•    sledeći uputstva u ONLINE PRODAVNICI
•    direktno pozivom na telefone 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057

Internet kupovinu možete da obavljate samo ukoliko se registrujete (ako to ne učinite na početku, program će Vam automatski tražiti isto pri kupovini). Registracija je besplatna.


Plaćanje i dostava robe:

Plaćanje robe možete da obavite na tri načina: pouzećem (keš), preko računa (avansno po primljenom predračunu) i platnim karticama.

U slučaju da postoji sporna stavka oko porudžbine u ONLINE PRODAVNICI (nedostatak pojedinog artikla, nemogućnost slanja, nepotpuna ili nejasna porudžbina ili adresa…), kontaktiraćemo Vas telefonom. U slučaju da je sa porudžbinom sve u redu, dobićete notifikacioni mail sa napomenom PORUDŽBINA NA ČEKANJU, koji Vam potvrđuje da smo je primili i da ćete robu dobiti u predviđenom roku (ako plaćate kešom) ili mail sa predračunom u atačmentu na osnovu koga vršite uplatu (u slučaju plaćanja preko računa) i/ili će Vas kontaktirati naš komercijalista da potvrdi Vašu porudžbinu.

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na željenu adresu. Troškovi dostave su fiksni u iznosu od 380 RSD i biće istaknuti na Računu. Porudžbine primljene do 14h biće isporučene za 1-2 radna dana (važi za slanje paketa unutar Republike Srbije za sve dane osim subote i nedelje i praznike). Pošiljka može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.

Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi je u stambeni prostor.

Ukoliko kurir vrši isporuku robe koja je oštećena u transportu, primalac ima puno pravo da paket ne preuzme. Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema robe.

Privatnost podataka:

Prihvatanjem uslova korišćenja sajta saglasni ste sa korišćenjem Vaših podataka.

Privatne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Herba Market je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će poštovati Vašu privatnost, odnosno privatnost kupca/korisnika, i da neće sakupljati, prodavati ili objavljivati Vaše lične podatke ili informacije. Prikupljanje vaših podataka se koristi samo u svrhu obavljanja međusobnog poslovanja putem naše Internet prodavnice. Jedini slučaj kada će vaši podaci biti korišteni je kada vi to sami naznačite prijavom na naš newsletter. U suprotnom Vi uvek možete zatražiti da se Vaši podaci uklone sa liste koju koristimo za naše marketinške kampanje.

Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail adresa i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu Vaše porudžbine.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista newsletter koje koristimo za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla.

Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke.

U svakom trenutku možete izbrisati Vaš nalog sa sajta i svi privatni podaci, kao i istorije poručivanja i kupovine biće izbrisani.


Politika zaštite potrošača:

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu mora da sadrži sve bitne elemente (vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, rok za isporuku, rok za izvršene usluge, cenu i dr.) koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Uputstvo o korišćenju električnih aparata isporučuje se kupcu zajedno sa proizvodom. Kupac je dužan da se pridržava priloženog uputstva, da sačuva račun koji je dobio elektronskim putem i originalnu ambalažu. Račun dobijen prilikom ONLINE kupovine jedini je dokument sa kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Herba Market d.o.o. u garantnom roku, o svom trošku, obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, kompanija Herba Market će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.

Sve reklamacije nastale u slučaju nesaobraznosti kupljene robe regulisane su Zakonom o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS”, br. 62/2014). Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (Član 5. Stav 1). Herba Market d.o.o. sklapanjem ugovora sa potrošačem prihvata sve obaveze iz tog zakona uz svu profesionalnu pažnju usmerenu ka potrošaču.

Kupcima koji ne podležu Zakonu o zaštiti potrošača obezbedili smo Izjavu o uslovima i načinu servisiranja proizvoda, u trajanju od 12 meseci od datuma kupovine.

U slučaju potrebe za reklamacijom u vezi sa saobraznosti kupljene robe potrebno je robu doneti ili poslati poštom na adresu Herba Market d.o.o., Savska 10, 18000 Niš ili nazvati 018/210-843.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Kupac gubi pravo na reklamaciju ako se kvar izazove:
– nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu
– popravke od strane neovlašćenih lica
– ugradnja neorginalnih rezervnih delova
– oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
– oštećenja nastala zbog mehaničkog udarca od strane kupca ili treće osobe
– nepravilne ugradnje

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja.

Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis, kvar ne bude otklonjen, obavezujemo se da ćemo proizvod zameniti novim, predložiti odgovarajuću zamenu ili vratiti novac, u dogovoru sa kupcem.

Reklamacije:

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome.

Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru, postoji zakonska odgovornost Prodavca.

Kupac ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

U slučaju da se ustanovi nesaobraznost robe ugovoru, ista roba se može ponuditi kupcu i prodati po posebnim uslovima i kupac će dobiti odredjeni popust za ovu robu, a za ovu robu potrošač ima pravo reklamacije u roku od godinu dana od dana kupovine, za oštećenje koje mu trgovac pre prodaje nije ukazao.

Prodavac obezbeđuje u celosti dostupnost rezervnih delova za tehničke proizvode, kao i potrošni materijal, dodatke i sl. Prodavac u celosti obezbeđuje usluge tehničkog servisa, odnosno održavanja i opravke za vreme perioda u kojem odgovara za nesaobraznost ugovoru. Za period nakon isteka saobraznosti, iako nije u obavezi, Prodavac će obezbediti navedeno, o čemu je potrebno informisati se.

Zahtev za reklamaciju za proizvode kupljene u maloprodajnim objektima se podnosi, zajedno sa kupljenim proizvodima, u prodavnici u kojoj je roba kupljena.

Za proizvode koji su kupljeni putem interneta, telefonom ili na drugi način prodajom na daljinu, zahtev za reklamaciju se dostavlja se na adresu centrale Herba-market DOO, ul. Savska 10,  18000 Niš ili upućuje na mejl reklamacije@herba-market.co.rs, sa naznakom: REKLAMACIJA.

Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju Kupac je dužan da:

  • Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
  • Dostavi popunjen reklamacioni list, koji je moguće preuzeti na sledećem linku – REKLAMACIONI LIST
  • U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje lice zaduženo za odlučicvanje po reklamacijama nadležna komisija Prodavca.

Ako ovlašćeno lice prodavca ne može da utvrdi opravdanost, odnosno osnovanost reklamacije i postupi po njemu, o podnetoj reklamaciji rešava Komisija, koju čine tri člana koje imenuje direktor prodavca.

Ако Komisija utvrdi da je zahtev-reklamacija blagovremena i opravdana, odnosno osnovana, o tome obaveštava kupca mejlom dostavljanjem popunjenog zahteva u koji je unet odgovor Komisije i predloženo rešavanje reklamacije, u skladu sa traženim načinom rešavanja reklamacije od strane kupca, prirodom nesaobraznosti i konkretnim okolnostima  i zakonskim rokom za rešavanje reklamacije. Komisija je ovlašćena da odbije kao neopravdan, odnosno neosnovan zahtev-reklamaciju kupca, ako utvrdi da je nedostatak na robi, odnosno proizvodu nastao krivicom kupca, odnosno usled nepridržavanja uputstva za upotrebu, odnosno ako roba, odnosno proizvod nije korišćen i održavan u skladu sa deklaracijom na robi, odnosno proizvodu, odnosno da ne postoji nesaobraznost.

Odgovor na izjavljenu reklamaciju kupcu će biti poslat u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu, od dana podnošenja reklamacije.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca, a tu se misli na odgovor koji se daje u roku od 8 dana, i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca o načinu rešavanja reklamacije.

U slučaju osnovanosti reklamacije i prihvatanja iste od strane trgovca, Kupac ima pravo, po sopstvenom izboru, na:

  • Zamenu reklamirane robe, za novu robu saobraznu ugovoru, ili otklanjanje nedostatka na robi (ukoliko je to moguće).
  • Povraćaj novčanih sredstava prema priloženom računu. Povraćaj novčanih sredstava potrošaču, izvršiće se elektronskim putem na tekući račun potrošača, u roku od 15 dana od dana rešavanja reklamacije.

Ako potrošač nije zadovoljan kako je rešena reklamacija ili prigovor, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a trgovac je po zakonu obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. (čl.151. Zakona o zaštiti potrošača)

Osnovni uslov za pokretanje vansudskog postupka od strane potrošača jeste prethodno izjavljivanje reklamacije trgovcu.

Postupak vansudskog rešavanja sporova pokreće se podnošenjem predloga potrošača Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, a koje dalje to prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača, ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača (npr. vođenje postupka elektronskim putem, izbor tela najbližeg boravištu potrošača i sl.).

Lista tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova može se videti na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekominikacija: https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies

U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, možete poslati robu o trošku prodavca preko AKS EXPRESS brze pošte.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.

Odustanak od ugovora na daljinu/Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu  uplatom na tekući račun kupca, a u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.herba-market.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja, a dostupan je ovde. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: PD HERBA MARKET doo, Savska 16a, 18000 Niš ili elektronskom poštom na onlineshop@www.herba-market.co.rs. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom naših vozila ili kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe AKS Ekspress Kurir na sledećoj internet stranici:  http://www.aks-sabac.com/cenovnik.html.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i kupcu će  proizvod biti vraćen o trošku Kupca

Umanjenje vrednosti ceni se prema realnoj vrednosti robe nakon upotrebe i procena prodavca u pogledu umanjenja cene vršiće se od stran ovlašćenog lica Prodavca.

Pojedini proizvodi  koji su upotrebljavani, pored umanjenja vrednosti koja nastane kao posledica rukovanja, mogu zahtevati i troškove dezinfekcije, čišćenja, vraćanja na fabrička podešavanja i sl. što će takođe biti uzeto u obzir prilikom vraćanja kupcu umanjene cene.

Кupac nema pravo na odustanak od ugovora ako je:

  • predmet ugovora roba koja se nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;
  • poručio robu koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

Pod navedenim se izričito smatraju kozmetički proizvodi, koji se nakon otpečaćivanja ne mogu vratiti kao i proizvodi koji su po svojoj nameni takvi da dolaze u neposredan kontakt sa delovima tela i koji se koriste neposredno na telu, kao što su četke, četke za farbanje, bošče i sl. koji se otpakuju iz zapečaćenog pakovanja.

POSEBNA NAPOMENA ZA KUPLJENU KOSU: Kosa koju možete kupiti kod Herba-market je upakovana u providno pakovanje koje se može otvoriti kako bi se kupac i neposredno mogao uveriti o svojstvima, boji i karakteristikama kose. Nošena kosa, kao proizvod koji dolazi neposredno u kontakt sa glavom, iz higijenskih razloga nije podložna vraćanju ukoliko je upotrebljavana. Ukoliko je kosa zapečaćena posebnom trakom za kartonski držač, smatraće se da je proizvod zapečećen i isti se NE SME skidati, preseći ili na drugi način ukloniti. Ukoliko je zapečaćena traka prekinuta, smatraće se da je proizvod korišćen i isti se ne može vratit shodno članu 36 Zakona o zaštiti potrošača.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde

Registracija Vam omogućava lakše i brže poručivanje robe – ne morate svaki put da ispunjavate formu sa neophodnim podacima za isporuku robe.

Proces registracije je jednostavan:

Kliknite na PRIJAVA/MOJ NALOG u gornjem delu stranice. Upišite tražene podatke.

Kliknite na „REGISTRUJ SE“.

Kada ponovo posetite naše stranice, dovoljno je Prijaviti se, klikom na PRIJAVA/MOJ NALOG  u gornjem delu stranice. Upišete svoj e-mail i lozinku u za to predviđena polja.

Kliknete na „PRIJAVI SE“.

Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje kompanija Herba Market d.o.o. (u daljem tekstu Prodavac). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice herba-market.co.rs definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice herba-market.co.rs, korisnička prava i poslovni odnos između prodavca i kupca, odnosno korisnika.
Internet prodavnica herba-market.co.rs, kojom upravlja kompanija Herba Market d.o.o, je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Korisnik je osoba koja koristi ovaj sistem, odnosno kupac u Internet prodavnici www.herba-market.co.rs.
Odnos Internet prodavnice www.herba-market.co.rs i kupca regulisana je međusobnim obavezama kupovine preko Interneta. Korisnik može da realizuje kupovinu, odnosno porudžbu, samo putem korisničkog imena i lozinke, koji mu služe za prijavu. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku. U slučaju da ste zaboravili lozinku na Vaš zahtev, dobićete novu putem svoje elektronske adrese. Korisnik je dužan da vodi računa da je njegovo korisničko ime i lozinka dostupna i poznata samo njemu i da je koristi samo on.

herba-market.co.rs je Internet prodavnica frizerske opreme i alata, preparata za negu kose i pribora za depilaciju. Ovi uslovi regulišu proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mesto.


Opis robe i cene:

Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji prikazana slika i osnovni opis proizvoda.

Sve cene su izražene sa uračunatim porezom na promet (PDV) u srpskoj nacionalnoj valuti, dinarima ili u evrima (možete koristiti konvertor).

Kompanija Herba Market d.o.o. zadržava pravo da promeni cene koje su vidljive na web adresi herba-market.co.rs bez prethodnog obaveštavanja.

Izuzev specijalnih web akcija sve cene u Internet prodavnici su iste kao i u ostalim prodavnicama Herba Marketa. U slučaju da dođe do razlika između cene na web stranici i cene u prodajnim objektima, uvek važi cena proizvoda u prodajnim objektima.

Uprkos zalaganjima da se obezbede ažurni i tačni podaci, moguće je da se potkrade neispravna cena. U tom slučaju, kao i u slučaju da se cena promeni tokom izdavanja porudžbine, prodavac će kupcu omogućiti da odustane od kupovine i ponuditi mu drugo rešenje na obostrano zadovoljstvo.


Kupovina:

Kupovinu mogu da obavljaju fizička i pravna lica.

Željene proizvode možete da poručite:
•    sledeći uputstva u ONLINE PRODAVNICI
•    direktno pozivom na telefone 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057

Internet kupovinu možete da obavljate samo ukoliko se registrujete (ako to ne učinite na početku, program će Vam automatski tražiti isto pri kupovini). Registracija je besplatna.


Plaćanje i dostava robe:

Plaćanje robe možete da obavite na tri načina: pouzećem (keš), preko računa (avansno po primljenom predračunu) i karticom za plaćanje preko interneta (za ovaj vid plaćanja je ostavljen prostor i čeka se potpuna integracija PAYPAL-a u Srbiji).

U slučaju da postoji sporna stavka oko porudžbine u ONLINE PRODAVNICI (nedostatak pojedinog artikla, nemogućnost slanja, nepotpuna ili nejasna porudžbina ili adresa…), kontaktiraćemo Vas telefonom. U slučaju da je sa porudžbinom sve u redu, dobićete notifikacioni mail koji Vam potvrđuje da smo je primili i da ćete robu dobiti u predviđenom roku (ako plaćate kešom) ili mail sa predračunom u atačmentu na osnovu koga vršite uplatu (u slučaju plaćanja preko računa) i/ili će Vas kontaktirati naš komercijalista da potvrdi Vašu porudžbinu.

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na željenu adresu. Troškovi dostave su fiksni u iznosu od 380RSD i biće istaknuti na Računu. Porudžbine primljene do 14h biće isporučene za 1-2 radna dana (važi za slanje paketa unutar Republike Srbije za sve dane osim nedelje i praznike, a takođe slanje paketa nije moguće u subotu, već se prebacuje za ponedeljak). Pošiljka može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.

Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi je u stambeni prostor.

Ukoliko kurir vrši isporuku robe koja je oštećena u transportu, primalac ima puno pravo da paket ne preuzme. Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema robe.


Politika zaštite potrošača:

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu mora da sadrži sve bitne elemente (vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, rok za isporuku, rok za izvršene usluge, cenu i dr.) koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Uputstvo o korišćenju električnih aparata isporučuje se kupcu zajedno sa proizvodom. Kupac je dužan da se pridržava priloženog uputstva, da sačuva račun koji je dobio elektronskim putem i originalnu ambalažu. Račun dobijen prilikom ONLINE kupovine jedini je dokument sa kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Herba Market d.o.o. u garantnom roku, o svom trošku, obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, kompanija Herba Market će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.

Sve reklamacije nastale u slučaju nesaobraznosti kupljene robe regulisane su Zakonom o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS”, br. 62/2014). Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (Član 5. Stav 1). Herba Market d.o.o. sklapanjem ugovora sa potrošačem prihvata sve obaveze iz tog zakona uz svu profesionalnu pažnju usmerenu ka potrošaču.

Kupcima koji ne podležu Zakonu o zaštiti potrošača obezbedili smo Izjavu o uslovima i načinu servisiranja proizvoda, u trajanju od 12 meseci od datuma kupovine.

U slučaju potrebe za reklamacijom u vezi sa saobraznosti kupljene robe potrebno je robu doneti ili poslati poštom na adresu Herba Market d.o.o., Savska 10, 18000 Niš ili nazvati 018/210-843.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Kupac gubi pravo na reklamaciju ako se kvar izazove:
– nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu
– popravke od strane neovlašćenih lica
– ugradnja neorginalnih rezervnih delova
– oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
– oštećenja nastala zbog mehaničkog udarca od strane kupca ili treće osobe
– nepravilne ugradnje

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja.

Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis, kvar ne bude otklonjen, obavezujemo se da ćemo proizvod zameniti novim, predložiti odgovarajuću zamenu ili vratiti novac, u dogovoru sa kupcem.


Primedbe, prigovori i sporovi:

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može svoje pisane prigovore poslati na e-mail: onlineshop@herba-market.co.rs ili klasičnom poštom na adresu:

Herba Market d.o.o.
Savska 10
18000 Niš

Prodavac će u roku od 15 radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti korisniku, odnosno kupcu, koliko dugo će biti razmatrana i redovno ga obaveštavati o statusu postupka. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i Kupca, Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a u suprotnom nadležan je Sud u mestu sedišta prodavca.


Privatnost podataka:

Privantne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Herba Market je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će poštovati Vašu privatnost, odnosno privatnost kupca/korisnika, i da neće sakupljati, prodavati ili objavljivati Vaše lične podatke ili informacije. Prikupljanje vaših podataka se koristi samo u svrhu obavljanja međusobnog poslovanja putem naše Internet prodavnice. Jedini slučaj kada će vaši podaci biti korišteni je kada vi to sami naznačite prijavom na naš newsletter. U suprotnom Vi uvek možete zatražiti da se Vaši podaci uklone sa liste koju koristimo za naše marketinške kampanje.

Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail adresa i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu Vaše porudžbine.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista newsletter koje koristimo za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla.

Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke.


Reklamacije:

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.

Zbog nesaobraznosti robe i usluge ugovoru, postoji zakonska odgovornost Prodavca, a Kupac ostvaruje reklamaciju na način koji je bliže uređen Zakonom i dostupni ovde.


Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu  uplatom na tekući račun kupca, a u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.herba-market.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja, a dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: PD HERBA MARKET doo, Savska 10, 18000 Niš ili elektronskom poštom na onlineshop@herba-market.co.rs. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom naših vozila ili kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe AKS Ekspress Kurir na sledećoj internet stranici:  http://www.aks-sabac.com/cenovnik.html.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde


Ostali uslovi prodaje
:

Za porudžbinu proizvoda, osobe moraju biti starije od 18 godina. Uslovi prodaje mogu se promeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene porudžbine biće iporučene po uslovima važećim u trenutku potvrđivanja porudžbine.

TAX FREE

Kupovinom robe u našim maloprodajnim objektima, strani državljani ostvaruju pravu na refundaciju poreza.


PRAVNE ODREDBE


Korišćenje stranice www.herba-market.co.rs
:

Korišćenjem usluga naše ONLINE PRODAVNICE, Vi prihvatate uslove korišćenja. Ako niste saglasni sa uslovima korišćenja, nemojte koristiti ovu stranicu. Ova web stranica sadrži transparentne informacije o proizvodima i uslugama koje nudi preduzeće Herba Market d.o.o., 18240 Gadžin Han, Republika Srbija, te služi kao elektronsko prodajno mesto ONLINE PRODAVNICA. Herba Market d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija sa ove stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namene.


Autorska prava:

Autorska prava su u celosti zadržana. Celokupan sadržaj i formati na stranici www.herba-market.co.rs su vlasništvo preduzeća Herba Market d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na našoj stranici, ukoliko nije u lične svrhe, ne sme se, bez našeg dopuštenja, koristiti niti dalje ustupati trećim licima.


Kontakt:

Naziv firme: PD Herba Market d.o.o.
Adresa sedišta: 18240 Gadžin Han
PIB: 100707306
Mat. broj: 07388365
Šif. del.: 4690
Račun 205-10362-42 Komercijalna Banka AD Beograd
Telefon: 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057, 062/467-690
E-mail: herba@mts.rs i onlineshop@herba-market.co.rs