REKLAMACIJE

Reklamacije:

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:
•    dostava proizvoda koji nisu naručeni.
•    dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posledica loše manipulacije prilikom pakovanja.

Da bi se ostvarilo pravo na garanciju, potrebno je da uz proizvod sa greškom priložite iidentifikacioni broj transakcije koji ste dobili u e-mail-u prilikom naručivanja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.


Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu  uplatom na tekući račun kupca, a u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
Povraćaj sredstava vrši se isključivo UPLATOM NA TEKUĆI RAČUN KUPCA. Ukoliko kupac ne poseduje tekući račun, srestva mu se ne mogu vratiti.

Ovde možete pronaći Potvrdu o prijemu reklamacije


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.herba-market.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja, a dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: PD HERBA MARKET doo, Savska 10, 18000 Niš ili elektronskom poštom na onlineshop@www.herba-market.co.rs. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom naših vozila ili kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe AKS Ekspress Kurir na sledećoj internet stranici:  http://www.aks-sabac.com/cenovnik.html.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde