Uslovi korišćenja

Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje kompanija Herba Market d.o.o. (u daljem tekstu Prodavac). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice herba-market.co.rs definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost Internet prodavnice herba-market.co.rs, korisnička prava i poslovni odnos između prodavca i kupca, odnosno korisnika.
Internet prodavnica herba-market.co.rs, kojom upravlja kompanija Herba Market d.o.o, je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Korisnik je osoba koja koristi ovaj sistem, odnosno kupac u Internet prodavnici herba-market.co.rs.
Odnos Internet prodavnice herba-market.co.rs i kupca regulisana je međusobnim obavezama kupovine preko Interneta. Korisnik može da realizuje kupovinu, odnosno porudžbu, samo putem korisničkog imena i lozinke, koji mu služe za prijavu. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku. U slučaju da ste zaboravili lozinku na Vaš zahtev, dobićete novu putem svoje elektronske adrese. Korisnik je dužan da vodi računa da je njegovo korisničko ime i lozinka dostupna i poznata samo njemu i da je koristi samo on.

www.herba-market.co.rs je Internet prodavnica frizerske opreme i alata, preparata za negu kose i pribora za depilaciju. Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji prikazana slika i osnovni opis proizvoda. Cene su izražene sa uračunatim porezom na promet (PDV) u dinarima ili u evrima (možete koristiti konvertor). Ovi uslovi regulišu proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mesto.


Opis robe i cene:

Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji prikazana slika i osnovni opis proizvoda.

Sve cene su izražene sa uračunatim porezom na promet (PDV) u srpskoj nacionalnoj valuti, dinarima ili u evrima (možete koristiti konvertor).

Kompanija Herba Market d.o.o. zadržava pravo da promeni cene koje su vidljive na web adresi herba-market.co.rs bez prethodnog obaveštavanja.

Izuzev specijalnih web akcija sve cene u Internet prodavnici su iste kao i u ostalim prodavnicama Herba Marketa. U slučaju da dođe do razlika između cene na web stranici i cene u prodajnim objektima, uvek važi cena proizvoda u prodajnim objektima.

Uprkos zalaganjima da se obezbede ažurni i tačni podaci, moguće je da se potkrade neispravna cena. U tom slučaju, kao i u slučaju da se cena promeni tokom izdavanja porudžbine, prodavac će kupcu omogućiti da odustane od kupovine i ponuditi mu drugo rešenje na obostrano zadovoljstvo.


Kupovina:

Kupovinu mogu da obavljaju fizička i pravna lica.

Željene proizvode možete da poručite:
•    sledeći uputstva u ONLINE PRODAVNICI
•    direktno pozivom na telefone 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057

Internet kupovinu možete da obavljate samo ukoliko se registrujete (ako to ne učinite na početku, program će Vam automatski tražiti isto pri kupovini). Registracija je besplatna.


Plaćanje i dostava robe:

Plaćanje robe možete da obavite na tri načina:

  • pouzećem (keš)
  • preko računa (avansno po primljenom predračunu)
  • karticom za plaćanje preko interneta

Plaćanje pouzećem se odnosi samo na proizvode koji se isporučuju na kućnu adresu. Prilikom preuzimanja proizvoda, kuriru službe potrebno je platiti iznos pošiljke koja je poručena na sajtu kao i cenu poštarine koja iznosi 300 dinara odnosno u zavisnosti od težine paketa koji se šalje.

Naručene proizvode možete platiti preko žiro-računa Vaše firme. Ostavite PIB Vašeg preduzeća, kako bismo Vam E-mail-om dostavili zvaničan predračun za plaćanje. Nakon izvršene uplate, naručena roba se šalje bez dodatnih troškova.

Plaćanje platnim karticama omogućeno je uz procesuiranje Komercijalne Banke, i plaća se samo onaj iznos koji je napisan na proizvodu. Omogućeno je plaćanje svim debitnim i kreditnim VISA, Master Card, Maestro karticama. Prilikom plaćanja karticom putem interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama garantuje procesor platnih kartica na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Plaćanje platnim karticama možete obaviti bilo kada, u bilo koje doba dana ili noći, kao i vikendima i praznicima.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Komercijalna Banka ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.


U slučaju da postoji sporna stavka oko porudžbine u ONLINE PRODAVNICI (nedostatak pojedinog artikla, nemogućnost slanja, nepotpuna ili nejasna porudžbina ili adresa…), kontaktiraćemo Vas telefonom. U slučaju da je sa porudžbinom sve u redu, dobićete notifikacioni mail koji Vam potvrđuje da smo je primili i da ćete robu dobiti u predviđenom roku (ako plaćate kešom) ili mail sa predračunom u atačmentu na osnovu koga vršite uplatu (u slučaju plaćanja preko računa) i/ili će Vas kontaktirati naš komercijalista da potvrdi Vašu porudžbinu.

Poručena roba će Vam stići putem brze pošte na željenu adresu. Troškovi dostave su fiksni u iznosu od 380RSD i biće istaknuti na Računu. Porudžbine primljene do 14h biće isporučene za 1-2 radna dana (važi za slanje paketa unutar Republike Srbije za sve dane osim nedelje i praznike, a takođe slanje paketa nije moguće u subotu, već se prebacuje za ponedeljak). Pošiljka može biti isporučena maksimalno 5 dana od poručivanja.

Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi je u stambeni prostor.

Ukoliko kurir vrši isporuku robe koja je oštećena u transportu, primalac ima puno pravo da paket ne preuzme. Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24h od trenutka prijema robe.


Politika zaštite potrošača:

Elektronska ponuda proizvoda koja je objavljena na ovom portalu mora da sadrži sve bitne elemente (vrstu i kvalitet proizvoda, uslove garancije, način plaćanja, rok za isporuku, rok za izvršene usluge, cenu i dr.) koji su od značaja za odluku potrošača o kupovini ponuđenih proizvoda.

Kupcu će proizvod koji je naručio biti isporučen u navedenom roku i u ispravnom stanju. Kupac ima pravo prigovora na kupljenu robu ili pruženu uslugu za koje se ne izdaje garantni list u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Uputstvo o korišćenju električnih aparata isporučuje se kupcu zajedno sa proizvodom. Kupac je dužan da se pridržava priloženog uputstva, da sačuva račun koji je dobio elektronskim putem i originalnu ambalažu. Račun dobijen prilikom ONLINE kupovine jedini je dokument sa kojima kupac može ostvariti svoja prava.

Herba Market d.o.o. u garantnom roku, o svom trošku, obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, kompanija Herba Market će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.

Sve reklamacije nastale u slučaju nesaobraznosti kupljene robe regulisane su Zakonom o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS”, br. 62/2014). Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti (Član 5. Stav 1). Herba Market d.o.o. sklapanjem ugovora sa potrošačem prihvata sve obaveze iz tog zakona uz svu profesionalnu pažnju usmerenu ka potrošaču.

Kupcima koji ne podležu Zakonu o zaštiti potrošača obezbedili smo Izjavu o uslovima i načinu servisiranja proizvoda, u trajanju od 12 meseci od datuma kupovine.

U slučaju potrebe za reklamacijom u vezi sa saobraznosti kupljene robe potrebno je robu doneti ili poslati poštom na adresu Herba Market d.o.o., Savska 16a, 18000 Niš ili nazvati 018/210-843.

Ukoliko do kvara proizvoda dođe u garantnom roku, prodavac je dužan da obezbedi servis u navedenom roku. Ukoliko u navedenom roku kupac ne dobije ispravan proizvod prodavac je dužan da isporuči kupcu nov proizvod.

Kupac gubi pravo na reklamaciju ako se kvar izazove:
– nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu
– popravke od strane neovlašćenih lica
– ugradnja neorginalnih rezervnih delova
– oštećenja koja su nastala zbog nemarnog rukovanja
– oštećenja nastala zbog mehaničkog udarca od strane kupca ili treće osobe
– nepravilne ugradnje

Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja.

Ukoliko u roku od 45 dana po prijemu proizvoda na servis, kvar ne bude otklonjen, obavezujemo se da ćemo proizvod zameniti novim, predložiti odgovarajuću zamenu ili vratiti novac, u dogovoru sa kupcem.


Primedbe, prigovori i sporovi:

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupac može svoje pisane prigovore poslati na e-mail: onlineshop@herba-market.co.rs ili klasičnom poštom na adresu:

Herba Market d.o.o.
Savska 10
18000 Niš

Prodavac će u roku od 15 radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti korisniku, odnosno kupcu, koliko dugo će biti razmatrana i redovno ga obaveštavati o statusu postupka. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.

Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i Kupca, Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova, a u suprotnom nadležan je Sud u mestu sedišta prodavca.


Privatnost podataka:

Prihvatanjem uslova korišćenja sajta saglasni ste sa korišćenjem Vaših podataka.

Privatne podatke koje šaljete na ovaj sajt biće korišćeni samo u svrhe zbog koje ste ih poslali. Ni jedna informacija neće biti prosleđena ili prodata drugim licima. Herba Market je dužan da odgovarajućim tehničkim i organizacionim postupcima zaštiti Vaše lične podatke od zloupotrebe.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će poštovati Vašu privatnost, odnosno privatnost kupca/korisnika, i da neće sakupljati, prodavati ili objavljivati Vaše lične podatke ili informacije. Prikupljanje vaših podataka se koristi samo u svrhu obavljanja međusobnog poslovanja putem naše Internet prodavnice. Jedini slučaj kada će vaši podaci biti korišteni je kada vi to sami naznačite prijavom na naš newsletter. U suprotnom Vi uvek možete zatražiti da se Vaši podaci uklone sa liste koju koristimo za naše marketinške kampanje.

Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail adresa i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu Vaše porudžbine.

Herba Market d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora, uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista newsletter koje koristimo za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla.

Ukoliko se ne slažete sa ovom izjavom o poverljivosti Vaših podataka molimo Vas da ne koristite ovu web stranicu i ne ostavljate nikakve podatke.

U svakom trenutku možete izbrisati Vaš nalog sa sajta i svi privatni podaci, kao i istorije poručivanja i kupovine biće izbrisani.


Reklamacije:

Herba Market d.o.o. garantuje da su svi proizvodi kupljeni na našoj INTERNET PRODAVNICI ispravni i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno isporučivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na Vašem računaru, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i sl., ne možemo garantovati potpunu usklađenost boja naših proizvoda sa bojama kako ih Vi vidite na ekranu svog monitora. U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. Pravo na ostvarenje garancije kupac gubi i u slučaju neovlašćene dorade proizvoda. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom molimo Vas da nas informišete o tome. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana prijema proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamene oštećenog proizvoda ili povraćaja novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sledećim slučajevima:
•    dostava proizvoda koji nisu naručeni.
•    dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posledica loše manipulacije prilikom pakovanja.

Da bi se ostvarilo pravo na garanciju, potrebno je da uz proizvod sa greškom priložite iidentifikacioni broj transakcije koji ste dobili u e-mail-u prilikom naručivanja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakovane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu o njegovom trošku.


Povraćaj sredstava:

Ako iz nekog razloga kupac treba da vrati kupljenu robu, to će, koristeći prethodno OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA NA DALJINU, učiniti preko neke brze pošte. Kada se proizvodi vrate, kontroliše se njihovo stanje (da slučajno nema oštećenja) i da li je sve ranije poručeno i vraćeno. Ukoliko je sve u redu, novčana sredstva utrošena na kupovinu biće vraćena kupcu  uplatom na tekući račun kupca, a u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.


Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.herba-market.co.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji se dostavlja kupcu u slučaju odustajanja, a dostupan je na našoj prodajnoj internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: PD HERBA MARKET doo, Savska 10, 18000 Niš ili elektronskom poštom na onlineshop@herba-market.co.rs. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako prodavac izričito ne naglasi da će svojevoljno platiti troškove vraćanja robe. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom naših vozila ili kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe AKS Ekspress Kurir na sledećoj internet stranici:  http://www.aks-sabac.com/cenovnik.html.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu možete preuzeti ovde


Ostali uslovi prodaje
:

Za porudžbinu proizvoda, osobe moraju biti starije od 18 godina. Uslovi prodaje mogu se promeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene porudžbine biće iporučene po uslovima važećim u trenutku potvrđivanja porudžbine.

TAX FREE

Kupovinom robe u našim maloprodajnim objektima, strani državljani ostvaruju pravo na refundaciju poreza.


PRAVNE ODREDBE


Korišćenje stranice www.herba-market.co.rs
:

Korišćenjem usluga naše ONLINE PRODAVNICE, Vi prihvatate uslove korišćenja. Ako niste saglasni sa uslovima korišćenja, nemojte koristiti ovu stranicu. Ova web stranica sadrži transparentne informacije o proizvodima i uslugama koje nudi preduzeće Herba Market d.o.o., 18240 Gadžin Han, Republika Srbija, te služi kao elektronsko prodajno mesto ONLINE PRODAVNICA. Herba Market d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija sa ove stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namene.


Autorska prava:

Autorska prava su u celosti zadržana. Celokupan sadržaj i formati na stranici www.herba-market.co.rs su vlasništvo preduzeća Herba Market d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na našoj stranici, ukoliko nije u lične svrhe, ne sme se, bez našeg dopuštenja, koristiti niti dalje ustupati trećim licima. Celokupan materijal sa sajta (tekstovi, fotografije, logotip, grafika, programski kod, baza podataka i sav ostali materijal) www.herba-market.co.rs polaže autorska prava. Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela sajta www.herba-market.co.rs smatra se kršenjem autorskih prava sajta www.herba-market.co.rs i podložno je tužbi.


Kontakt:

Naziv firme: PD Herba Market d.o.o.
Adresa sedišta: Gadžin Han bb, 18240 Gadžin Han
Adresa za prijem pošte: Savska 10, 18000 Niš
PIB: 100707306
Mat. broj: 07388365
Šif. del.: 4690
Telefon/Fax: 018/210-843, 018/200-056, 018/200-057
E-mail: herba@open.telekom.rs i onlineshop@herba-market.co.rs